viernes, 25 de julio de 2008

Vivendes del Mekong. Una laosiana mirant per la finestra


3 comentarios:

Unknown dijo...

Hola! Esteu molt maques a la foto del riu. Els massatges segur que hi tenen algo a veure. Un blog molt maco, felicitats!
Bon Laos!
Mama! et faig un recordatori que t'estimo moltíssim, m'estic portant bé i me'n recordo de tot el què em fa falta!
Us escriuré desde Berlín!

ricard dijo...

Aquest blog us està quedant d'allò mes be, ens permet un bon seguiment de les vostres "correries".
Mònica, fa un parell de dies vaig estar una bona estona amb la Mila i puc donar fe del que et diu. Està molt be -cosa que no vol ps dir que no et trobi a faltar-.
Apa a seguir impregnant-vos de vibracions orientals.

INDRETS dijo...

Hola Mila, deus esta apunt de volar!. Em fa molt felic saber que estas be i que et cuides. Jo tambe t,estimo molt i et tinc present. Espero que Berlin t,agradi i ho disfrutis. Mua.

Hola Ricard, tot va be per aqui? si ha passat alguna cosa al pais que hauriem de saber, ens ho comuniques; estem totalment desinformades. Una abrasada