viernes, 1 de agosto de 2008

Pel MAN NGOI fins a Ngoi Neua


4 comentarios:

Anna dijo...

Hola,hola ...
esteu molt guapes a la foto !
no tenen més colors per aquí que no siguin els tons de marró i més marró

nosaltres, aquests dies estem a Girona ...
hem fet una escapadeta fins diumenge
fa una calorrrrr

el Josep diu que una companya de feina aquests dies també està per Vietnam ells i la seva parella és el tercer cop que hi viatgen i aquesta vegada ho fan també amb la seva filla Lua d'uns quatre anys (???? )

nosaltres d'aqui una setmaneta cap a Collsuspina !
petons!!

INDRETS dijo...

Ja m'estranyava a mi que la nostra mes fidel seguidora, no ens hagues fet cap comentari. En el poblet que vam anar amb aquesta barqueta les condicions van ser forca dures, grans aranyes, escarabats i ratolins,....i molts i molts mosquits, pero com diuen els castellans "sarna con gusto, no pica.
Anna, hi ha un lloc on es pot mirar quanta gent ha visitat el blog. Jo una vegada ho vaig veure pero no ho he tornat a veure.Molts petons i que vagi be per Collsupina.

Anna dijo...

Hola Nurieta i companyia!
saps què ? jo que t'han et deia que anessis amb compte amb els mosquitajos ... saps quantes picades porto a sobre ? ... només a la cama dreta en compto catorze ... no hi tinc gaire paciència ... piquen, estan vermellissimes i calentessss ... i tot per anar ahir vespre a regar el jardí de la meva picola sorel.la ( la mare de la Mire) ... ja veus tot plegat molt domèstic

Lo de les visites del blog ... jo crec que tu al que et refereixes quan dius que ho vas veure , és el nombre de vegades que han vist el teu perfil ( a data d'avui, unes 30) això es troba clicant a sobre d'on diu "el meu perfil" ( a ma dreta del blog) però això no és el mateix que el nombre de "visites" que ha tingut el blog.
A mi també m'agradaria posar-me un contador al meu blog. He posat en el google "como insertar contador de visitas en un blog" i m'ha donat aquesta adreça

http://www.oscargp.net/2008/02/insertar-contador-de-visitas-al-blog.html
té un petit video que ho ensenya,
sembla bastant ben explicat, demà ho provaré en el meu blog i si me'n surto fàcil, t'ho dic

també he trobat dos llocs molt interessants per investigar i provar
http://www.ayudablogs.com
i
http://trucosblogsblogger.blogspot.com/2008/07/guia-de-blogger.html

... i tornant a les vostres aventures, que és el més important, ...
quines fotos més xules ! segur que amb cada foto hi ha un munt de petites històries, sensacions, ... des d'aquí resulten xocants i generen curiositat

un petonàs !!

Anna dijo...

ja està !!!!!
he seguit les instruccions del video de la web que t'anoto en el missatge anterior ( la del tal Oscar) ... i ja tinc comptador en el blog de cuina i en el de mestra!!
és molt fàcil !
si et decideixes a fer-ho, és interessant còpiar el còdig que et donen, copiant-lo en un email que t'envies a tu mateixa per exemple (doble pantalla i "copiar i pegar")
sense por!